Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΥΚΛΩΨ = 1970

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ


ΚΥΚΛΩΨ 
Ο μύθος γίνεται ιστορία

        Οι μεγάλοι μύθοι της Ελληνικής Μυθολογίας είναι ποιητικές διασκευές της ανάμνησης κάποιων μεγάλων γεγονότων, που δεν έπρεπε να ξεχαστούν.  Κάθε ραψωδός μπορούσε 
να δώσει και κάποιες φανταστικές διαστάσεις στον μύθο που παρουσίαζε, προκειμένου να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού του ή να παρουσιάσει κωδικοποιημένα μεγάλα μυστικά. Οι τραγουδιστές τα παρουσίαζαν από μνήμης στο κοινό τους, σαν άσματα και κάποτε πρόσθεταν και την δική τους "σάλτσα".  Ο μεγαλύτερος όμως λόγος αλλοίωσης, ακόμα και 
της αρχικής συγγραφής, πρέπει να αποδοθεί στα κατά τόπους ιερατεία.  
        Όλα πρέπει να ερευνηθούν.  Τι είπε και τι εννοούσε ο αρχικός ραψωδός;  
        Ποια είναι η πραγματική ιστορία μας;    

        Στον μύθο του Κύκλωπα νομίζω ότι βρέθηκε η άκρη που θα ξετυλίξει το κουβάρι.  
        Είμαι πλέον σίγουρος ότι οι Κύκλωπες ήταν και εξακολουθούν να είναι παραθαλάσσιοι βραχώδεις λόφοι με ένα σπήλαιο ο καθένας, που παρουσίαζαν ηφαιστειακή δραστηριότητα.  Η ιδιαιτερότητά τους ήταν ότι βρίσκονταν στην παραλία και είχαν την είσοδο προς την θάλασσα, μαζί με μία τρύπα ψηλά επάνω από την σπηλιά.  Έτσι στα πλοία που περνούσαν έμοιαζαν με τέρατα που έβγαζαν φωτιά από το στόμα και φως από το μοναδικό μάτι.   
        Ικανοποιούσαν έτσι τον μύθο που τους ήθελε τέκνα του Ποσειδώνα, αφού η μορφή τους διαμορφώθηκε από τα θαλασσινά κύματα.  
        Ικανοποιούσαν όμως και τον μύθο που έλεγε ότι τους έφτιαξε ο Ήφαιστος στο εργαστήρι του που ήταν (κατά τον μύθο του Πέλοπα) στο Μυρτώο Πέλαγος, ίσως στην Παλαιά Μονεμβάσια (Επίδαυρο Λιμηρά, Αριάνα) στην βόρεια ακτή του όρμου Κρεμμύδι.  
        Εκεί τους κατασκεύασε ο Ήφαιστος - Ηφαίστειο και πως να τους μετακινήσει, αφού ήταν τεράστιοι βράχοι ριζωμένοι στην Γη;   
        Διάβασε και την καταχώρηση <Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ>.  

        Εδώ το μεγάλο ερώτημα είναι που συνάντησαν ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του 
τον Κύκλωπα Πολύφημο και τα αδέρφια του;  
        Ο Όμηρος δεν κατονομάζει το ακριβές μέρος που διαμένουν οι Κύκλωπες.  
        Η επικρατούσα σήμερα άποψη είναι ότι ο Ευριπίδης τοποθετεί το σπήλαιο του Κύκλωπα στους πρόποδες της Σικελικής Αίτνας.  Είναι όμως έτσι;  


ΟΜΗΡΟΣ 

        Ο Όμηρος γνώριζε ακριβώς το μέρος που περιέγραφε ως χώρα των Κυκλώπων, αλλά δεν το κατονομάζει για να φτιάξει ακόμα ένα συναρπαστικό παραμύθι με ανθρωπόμορφα τέρατα μέσα στην Οδύσσεια.  

        Ο Όμηρος αναφέρει: Οδ. ι80 "αλλά με κύμα ρόος τε περιγνάμπτοντα Μάλειαν 
καί Βορέης απέωσε, παρέπλαγξεν δε Κυθήρων."  Εδώ περιγράφει πως "ξεπέρασε 
τον Καβο Μαλιά αλλά ο  Βοριάς τον έδιωξε μακρυά από τα Κύθηρα".  
        Οδ. ι83 "ατάρ δεκάτη επέβημεν ναίης Λωτοφάγων,"  Εδώ περιγράφει πως "ο Βοριάς μετά από δέκα ημέρες τους έβγαλε στην χώρα των Λωτοφάγων (Κρήτη).  Αυτά συμβαίνουν στην κάθοδο του Οδυσσέα δια του Αιγαίου.  
        Παρακάτω Οδ. ι105 περιγράφει την απόδραση από τους Λωτοφάγους και την επιστροφή στο Αιγαίο Πέλαγος όπου προφανώς βρισκόταν και η γη των Κυκλώπων: "Ένθεν δέ προτέρω πλέομεν ακαχήμενοι ήτορ. Κυκλώπων δ' ες γαίαν υπερφιάλων αθεμίστων ικόμεθ'," Δηλ."εκείθεν πλεύσαμε εις τα πρότερα με θλιμμένη καρδιά. στην 
χώρα των υπερφιάλων ασεβών Κυκλώπων φθάσαμε".
        Οδ. ι116 "Νήσος έπειτα λάχεια παρέκ λιμένος τετάνυσται γαίης Κυκλώπων" Δηλ."Νήσος έπειτα γόνιμη απλώνεται έξω από το λιμάνι της γης των Κυκλώπων"
        Προφανώς η χώρα των Κυκλώπων βρισκόταν στο Μυρτώο Πέλαγος κατά τον Όμηρο και όχι στο Δυτικό Ιόνιο και την Σικελία, που τότε ονομαζόταν Τρινακρία και όπου προ του 800 π.Χ. ουδείς γνώριζε Ελληνικά.  Πως βρέθηκαν ξαφνικά τα πλοία του Οδυσσέα σε 
τόσο μακρινή απόσταση χωρίς την βοήθεια ενός πανίσχυρου Λεβάντε, αφύσικα μεγάλης διάρκειας.  Είναι μάλιστα γνωστό ότι στην Μεσόγειο επικρατούν άνεμοι από Δυτικές διευθύνσεις.

        Παρακάτω περιγράφει ακριβώς το μέρος των Κυκλώπων: 
        Οδ. ι166 "Κυκλώπων δ' ες γαίαν ελεύσσομεν εγγύς εόντων, καπνόν τ' αυτών 
τε φθογγήν οϊων τε και αιγών." δηλ. "Στον Κυκλώπων δε την γη πλησιάζαμε βλέποντας καπνό και την φωνή αυτών και των προβάτων".  
        Οδ. ι182 "ένθα δ' επ΄ εσχατιή σπέος είδομεν, άχθι θαλάσσης, υψηλόν, δάφνησι κατηρεφές" δηλ. "ώσπου στον τόπο, όπου στο τέλος είδαμε σπήλαιο υψηλό σε δαφνοσκέπαστο κατηφορικό
        Οδ. ι183 "ένθα δέ πολλά μήλ', όϊές τε καί αίγες ιαύεσκον' περί δ' αυλή υψηλή δέδμητο κατωρυχέεσσι λίθοισι" δηλ. "όπου μέσα πολλά πρόβατα και αίγες ξενυκτούσαν' 
και τριγύρω αυλή υψηλή δομημένη σε βαθιές πέτρες".  

Το κοπάδι με τις γίδες

        Οδ. ι187 "ένθα δ' ανήρ ενίαυε πελώριος, ός ρά τε μήλα οίος ποιμένεσκεν απόπροθεν' ουδέ μετ' άλλους πωλείτ' " δηλ. "εκεί όπου άνδρας πελώριος διανυκτέρευε, ο οποίος βοσκούσε μόνος τα ποίμνια ξέμακρα, ούτε με άλλους έσμιγε".
        Οδ. ι190 "καί γάρ θαύμ' ετέτυκτο πελώριον, ουδέ εώκει ανδρί γε σιτοφάγω, 
αλλά ρίω υλήεντι υψηλών ορέων, ό τε φαίνεται οίον απ' άλλων."  δηλ. "και διότι 
θαύμα οικοδομήθηκε πελώριον, ούτε έμοιαζε με άνδρα σιτοφάγο, αλλά με κορυφή 
λογγώδη υψηλών ορέων, που φαίνεται μόνη από άλλα όρη"
        Εδώ πλέον ο Όμηρος περιγράφει τον Κύκλωπα που δεν έμοιαζε με άνδρα, αλλά με μεμονωμένη κορυφή όρους, όπου πρέπει να διακρίνονται το στόμα και το μάτι στο μέτωπο.  
Ο αδελφός του Κύκλωπα Πολύφημου διατηρεί την αρχική του όψη.

        Οδ. ι238 "τα δ' άρσενα λείπε θύρηφιν, αρνειούς τε τράγους τε, βαθείης έκτοθεν αυλής. δηλ. "τα δε αρσενικά άφησε απ' έξω, και τράγους και κριάρια, στον βαθύ γύρο της αυλής".  
        Οδ. ι292 "ήσθιε δ' ως τε λέων ορεσίτροφος, ούδ' απέλειπεν, έγκατά τε σάρκας 
τε καί οστέα μυελόεντα. δηλ."και έτρωγε ως λέων τρεφόμενος ως όρος, χωρίς να αφήσει καθόλου εντόσθια και σάρκες και κόκκαλα με μεδούλια.".   
        Ένας λέων τρεφόμενος ως όρος δεν είναι "ζώον θνητόν".  Μπορεί όμως να είναι ένας βραχώδης λόφος που περιέχει μία ενεργό τρύπα λάβας.  

        Οδ. ι296 "αυτάρ επεί Κύκλωψ μεγάλην εμπλήσατο νηδύν ανδρόμεα κρέ' έδων καί επ' άκρητον γάλα πίνων, κείτ' έντοσθ' άντροιο τανυσσάμενος διά μήλων."  δηλ."
ωστόσο αφού γέμισε ο Κύκλωπας στην μεγάλη κοιλιά (κοιλότητα) δίνοντας ανθρώπινο κρέας και πίνοντας άκρατο γάλα κείτονταν εντός του άντρου τεντωτός στη μέση των προβάτων.". 
        Αν ο Κύκλωπας ήταν ένας βράχος, με λάβα στο μέσον της σπηλιάς, θα ήταν εύκολο 

να προσελκύει τα γιδοπρόβατα για να ζεσταθούν την νύχτα.
        Αν εξερράγη η πρόσοψη του βράχου - πάγου, τότε απέμεινε η σημερινή εμφάνιση του κάποτε κραταιού Πολύφημου.

Ο Κύκλωψ Πολύφημος

        Οδ. ι395 "σμερδαλέον δέ μέγ' ώμωξεν, περί δ' ίαχε πέτρη" δηλ. "και έβγαλε φρικτό μούγκρισμα, που βρόντηξε γύρω η πέτρα".   
        Οδ. ι399 "αυτάρ ο κύκλωπας μεγαλ' ήπυεν, οί ρά μιν αμφίς ώκεον εν σπήεσσι δι' άκριας ηνεμοέσσας." δηλ. "αλλά αυτός στους κύκλωπες μεγαλοφώναξε, που χωριστά ζούσαν σε σπηλιές στις ανεμοδαρμένες άκρες,".  
        Οδ. ι481 "ήκε δ' απορρήξας κορυφήν όρεος μεγάλοιο, κάδ δ' έβαλε προπάροιθε νεός κυανοπρώροιο τυτθόν," δηλ. "έριξε δε μεγάλη κορυφή που ξεκόλλησε από το όρος, και την έφερε εμπρός από την κυανή πλώρη του πλοίου".  
        Οδ. ι537 αυτάρ ό γ' εξαύτις πολύ μείζονα λάαν αείρας ήκ' επιδινίσας, επέρεισε δέ άν' απέλεθρον, κάδ' δ' έβαλεν μετόπισθε νεός κυανοπρώροιο τυτθόν," δηλ."τότε πολύ μεγαλύτερη πέτρα σήκωσε και έσπρωξε κι' έριξε πίσω από το κυανόπρωρο πλοίο,".


ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
        Ο Ευριπίδης ομοίως γνώριζε ακριβώς το μέρος που περιέγραφε ως χώρα των Κυκλώπων, αλλά το στέλνει πολύ μακριά στην Σικελία της Μεγάλης Ελλάδας - Ιταλίας.  

        Το έργο του Ευριπίδη "Κύκλωψ" αρχίζει με την αφήγηση του Σιληνού, πως έφτασε 
μαζί με τα παιδιά του (Σατύρους) στη χώρα των Κυκλώπων.  18 "ΣΙΛ. ήδη δε Μαλέας πλησίον πεπλευκότας απηλιώτης άνεμος εμπνεύσας δορί εξέβαλεν ημάς τήνδ' ες Αιτναίαν πέτραν, ίν' οι μονώπες ποντίου παίδες θεού Κύκλωπες οικούσ' άντρ' έρημ' ανδροκτόνοι.  τούτων ενός ληφθέντες εσμέν εν δόμοις δούλοι΄  καλούσι δ΄ αυτόν ώ λατρεύομεν Πολύφημον"  Δηλαδή "ήδη δε έχοντας πλεύσει πλησίον της Μαλέας (άκρας)
πνεύσας ως δόρυ Απηλιώτης άνεμος (Λεβάντες - Ανατολικός) μας έβγαλε σε αυτήν εδώ την Αιτναία πέτρα όπου κατοικούν σε έρημα σπήλαια οι μονόφθαλμοι ανδροφονιάδες 
παίδες του Πόντιου Θεού.  Συλληφθέντες εξ ενός εξ αυτών είμαστε δούλοι του.  Καλούν 
δε αυτόν που λατρεύουμε Πολύφημον".  
        Εδώ κάτι δεν ταιριάζει με την κρατούσα άποψη, αφού η Αίτνα της Σικελίας απέχει 
τόσο πολύ από την Μαλέα Άκρα (Κάβο Μαλιά).  Άλλωστε εδώ αναφέρει μία Αιτναία Πέτρα, δηλαδή μία πέτρα με αιτναία - ηφαιστειακή δραστηριότητα.  Μία τέτοια πέτρα μπορούσε 
να είναι ένας βραχώδης λόφος σε μικρογραφία της μεγάλης Αίτνας - βουνό.  

        Όμως έρχεται και η επαλήθευση από τον χορό 62 "Αιτναίων είσω σκοπέλων" δηλ. 
"μέσα σε Αιτναίους Σκοπέλους".  Δηλαδή μέσα σε Σκοπέλους - Βράχους με ηφαιστειακή δραστηριότητα, εντός ή εις άκρον θαλάσσης.  
        85 "ΣΙΛ. ορώ πρός ακταίς ναός Ελλάδος σκάφος κώπης τ' άνακτας" δηλ."βλέπω κοντά στις ακτές καράβι ελληνικό ναύτες και καπετάνιο".  
        Αν όμως βρισκόντουσαν στην Σικελία πως κατάλαβε από μακρυά ο Σιληνός ότι αυτοί ήταν Έλληνες, αφού δεν είχαν πάει εκεί προ του 800 π.Χ.;
        95 "ΣΙΛ. πόθεν πάρεισι Σικελόν Αιτναίον πάγον" δηλ."από που φθάνουν στον Σικελόν Αιτναίον βράχον.
        Εδώ λοιπόν ο Ευριπίδης ηθελημένα αλλοίωσε το "ωσεί κελλόν" σε "Σικελόν" και από "ωσάν κελί" βγήκε το νόημα "εις Σικελίαν".  

       104 "ΣΙΛ. πόθεν Σικελίαν τήνδε ναυστολών πάρει;" δηλ."από που αρμενίζοντας ήρθες στην συγκεκριμένη Σικελία".
        Το "Σικελίαν τήνδε" εννοεί καθαρά ότι υπάρχουν και άλλες Σικελίες.  
       197 "ΣΙΛ. εισί καταφυγαί πολλαί πέτρας." δηλ."υπάρχουν πολλές κρυψώνες μέσα στους βράχους".  
       297 "ΟΔ. γής γάρ Ελλάδος μυχούς οικείς υπ' Αίτνη, τή πυριστάκτω πέτρα." δηλ."που στης ελληνικής γης τους κόρφους κατοικείς, την πυρίστακτο πέτρα."  

       329 "ΚΥ. όταν δέ βορέας χιόνα Θρήκιος χέη, δοραίσι θηρών σώμα περιβαλών εμόν και πύρ αναίθων  χιόνος ουδέν μοι μέλει" δηλ."όταν δε βοριάς Θρακιώτης φέρνει 
το χιόνι, τυλίγομαι με τομάρια αγριμιών και ανάβω φωτιά δεν με νοιάζει αν χιονίζει".  
        Ο Βοριάς από την Θράκη ποτέ δεν περνά από την σημερινή νήσο Σικελία, όπου εδώ θα έρχεται Βορειοανατολικός και από πολύ μακρυά.   Πολύ περισσότερο δεν θα φέρει χιόνι κάτω από την Ιταλία.  Εκεί είναι πολύ πιο εύκολο να φέρει χιόνι ο άνεμος από τις Άλπεις 
που θα είναι και πραγματικός Βοριάς. 
        Είναι πλέον φανερό ότι ο Ευριπίδης, μετέφερε την γη των Κυκλώπων από την Πελοπόννησο στην Σικελία της Ιταλίας.  Άγνωστο το γιατί.  

       334 "ΚΥ. αγώ ούτινι θύω πλήν εμοί, θεοίσι δ' ού, καί τή μεγίστη, γαστρί τήδε, δαιμόνων." δηλ."σε κανένα θεό δεν θυσιάζω παρά μόνο σ' εμένα και στην πιο μεγάλη θεότητα, αυτή την κοιλιά μου.".
       343 "ΚΥ. πύρ καί πατρώον τόνδε λέβητά γ', ός ζέσαςσήν σάρκα διαφόρητον αμφέξη καλώς." δηλ."φωτιά και τούτο βέβαια το τσουκάλι του γονιού μου, που σαν κοχλάσει την κομματιασμένη σάρκα σου θα μαλακώσει καλά".
       345 "ΚΥ. άλλ' έρπετ' είσω, τώ κατ' αύλιον θεώ ίν' αμφί βωμόν στάντες ευωχήτέ με." δηλ."έρπετε μέσα, τον θεό της αυλής τιμώντας, στεκούμενοι γύρω από τον βωμό ως δείπνο μου". 
        Εύκολο είναι να καταλάβουμε ότι η είσοδος στην σπηλιά γίνεται έρποντας, άρα η είσοδος δεν έχει καταρρεύσει μέχρι τότε. Εύκολα επίσης καταλαβαίνουμε ότι ο βωμός στο μέσον της σπηλιάς ήταν η κυκλική εστία λάβας - κοιλιάς του Κύκλωπα.

       366 "ΧΟ. Κύκλωψ Αιτναίος ξενικών κρεών κεχαρμένος βορά." δηλ."Κύκλωπας 
σαν Αίτνα ικανοποιημένος από την βορά ξένων κρεάτων."
       372 "ΧΟ. θέρμ' άπ' ανθράκων κρέα," δηλ."τα ψητά τους κρέατα στη θράκα,".

       503 "ΚΥ. παπαπά' πλέως μέν οίνου, γάνυμαι δαιτός ήβη, σκάφος ολκάς ώς γεμισθείς ποτί σέλμα γαστρός άκρας." δηλ."πωπωπώ φούσκωσα από το κρασί και αγαλλιάζω από τον πόθο που μου έχει φέρει το φαϊ, σαν μαούνα έχω γεμίσειτο το αμπάρι της κοιλιάς μου μέχρι επάνω". 

       521 "ΚΥ. ο Βάκχιος δέ τίς θεός νομίζεται;" δηλ."ο Βάκχος δε τι θεός νομίζεται;".
       522 "ΟΔ. μέγιστος ανθρώποισιν ες τέρψιν βίου." δηλ."μέγιστος στην τέρψη του ανθρώπινου βίου".
       523 "ΚΥ. ερυγγάνω γούν αυτόν ηδέως εγώ." δηλ."τον ρεύομαι λοιπόν εγώ με ευχαρίστηση".
       524 "ΟΔ. τοιόσδ' ο δαίμων' ουδένα βλάπτει βροτών." δηλ."τέτοιος δαίμων δεν βλάπτει κανένα θνητό".  

       591 "ΟΔ. ένδον μέν ανήρ' τώ δ' ύπνω παρειμένος τάχ' εξ αναιδούς φάρυγος ωθήσει κρέα." δηλ."μέσα κοιμάται ο άνδρας που απ' το αχόρταγο λαρύγγι θα ξεράσει 
τα κρέατα".
       593 "ΟΔ. δαλός δ' έσωθεν αυλίων ωθεί καπνόν παρευτρέπισται' κουδέν άλλο πλήν πυρούν Κύκλωπος όψιν" δηλ."ο δαυλός που έχω ετοιμάσει μέσα στην αυλή 
βγάζει καπνό' τίποτε άλλο για να κάψω την όψη του Κύκλωπα".

       599 "ΟΔ. Ήφαιστ', άναξ Αιτναίε, γείτονος κακού λαμπρόν πυρώσας όμμ' απαλλάχθηθ' άπαξ," δηλ."Ήφαιστε, βασιλιά των Αιτνών, κάψε το μάτι του κακού σου γείτωνα για να απαλλαγείς δια παντός,"
       601 "ΟΔ. σύ τ', ώ μελαίνης Νυκτός εκπαίδευμ', Ύπνε, άκρατος ελθέ θηρί τώ θεοστυγεί" δηλ."Ύπνε, παιδί της μαύρης Νύχτας, πέσε επάνω στο θεομίσητο θεριό".

       676 "ΟΔ. ο ξένος, ίν ορθώς εκμάθεις, μ' απώλεσεν, ο μιαρός, ός μοι δούς τό πώμα κατέκλυσεν." δηλ."ο ξένος, για να ξέρεις, με αφάνισε, ο πανάθλιος, που μου έδωσε το πιοτό και με πλημμύρισε με αυτό.".  

       704 "ΚΥ. ού δήτ', επεί σέ τήσδ' απορρήξας πέτρας αυτοίσι συνναύταισι συντρίψω βαλών." δηλ."όχι θα ξεκολλήσω αυτόν τον βράχο και θα στον ρίξω να σε συντρίψω μαζί με τους ναύτες σου.".  
       706 "ΚΥ. άνω δ' επ' όχθον είμι, καίπερ ών τυφλός, δι' αμφιτρήτος τήσδε προσβαίνων ποδί." δηλ."επάνω δε στον λόφο είμαι, αν και τυφλός, μέσα από αυτή την δίπορτη σπηλιά μου.  
Η δίπορτη σπηλιά του Κύκλωπα
        Από την επάνω τρύπα έφυγε η πέτρα που πέταξε ο Κύκλωπας
και έπεσε στο μεθεπόμενο λιμανάκι


όπου και υπάρχει ακόμα

1970 = ΑΙΘΕΡΟΛΟΥΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
1970 = ΑΙΣΧΡΟΠΡΑΓΕΩ
1970 = ΑΙΩΝΙΑ ΣΙΩΠΗ
1970 = ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΙΚΤΙΟΝΕΣ (περίοικοι, γείτονες)
1970 = ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΣ
1970 = ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΣ
1970 = ΑΡΧΙΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
1970 = ΕΞΩΤΕΡΟΝ ΠΥΡ
1970 = Η ΑΝΩΤΕΡΑ ΔΥΝΑΜΙΣ
1970 = Η ΕΓΚΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
1970 = Η ΛΑΜΨΙΣ ΣΟΦΙΑΣ
1970 = ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΝ ΥΠΕΡΟΠΛΟΝ
1970 = ΚΥΚΛΩΠΕΣ ΑΓΝΑΝΤΙ (απέναντι)
1970 = ΚΥΚΛΩΨ
1970 = ΚΥΝΩΨ
1970 = ΛΥΚΟΦΡΩΝ
1970 = ΜΥΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΣΜΟΥ
1970 = ΜΥΣΤΙΚΩΣ
1970 = Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ
1970 = Ο ΤΡΙΤΟΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ
1970 = Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ
1970 = ΟΡΥΤΤΩ
1970 = ΟΣΤΙΣ ΕΧΕΙ ΝΟΥΝ
1970 = ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ
1970 = ΟΧΥΡΩ
1970 = ΠΟΛΥΘΥΣΙΑΣΤΟΣ
1970 = ΠΟΛΥΦΗΜΟΣ ΠΗΓΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
1970 = ΣΟΦΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
1970 = ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΕΥΣΤΕ
1970 = ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
1970 = ΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΠΕΛΑΡΓΟΥ
1970 = ΥΠΕΡΕΥΔΑΙΜΟΝΕΩ
1970 = ΥΣΤΕΡΟΠΑΘΕΩ
1970 = ΥΨΟΩ
1970 = ΦΙΛΟΤΙΜΙΩΣ
1970 = ΦΡΟΥΡΩ
1970 = ΧΡΥΣΟΚΟΣΜΟΣ
1970 = ΧΡΥΣΟΥΣ 

2040 = ΑΠΑΤΗΛΟΝ ΦΩΣ
2040 = ΑΠΟΧΑΥΝΩΘΗΚΑ
2040 = ΕΦΕΥΡΙΣΚΩ
2040 = Η ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
2040 = ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ
2040 = ΛΥΤΡΩΣΙΣ
2040 = ΛΩΒΗΤΩΡ (υβριστής, καταστροφεύς)
2040 = ΜΟΝΟΧΡΩΜΟΣ
2040 = ΞΕΦΟΡΤΩΣΕ
2040 = Ο ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΣ
2040 = Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
2040 = Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ Ο ΤΟΥ ΔΙΟΣ
2040 = Ο ΚΥΚΛΩΨ
2040 = ΚΥΝΩΨ
2040 = Ο ΛΥΚΟΦΡΩΝ
2040 = Ο ΤΡΙΤΟΣ Ο ΟΦΘΑΛΜΟΣ
2040 = Ο ΧΡΥΣΟΥΣ 
2040 = ΟΛΟΦΩΤΟΣ
2040 = ΟΧΥΡΟΩ
2040 = ΤΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
2040 = ΤΟ ΨΩΜΙΟΝ
2040 = ΥΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

1555 = ΑΝΑΤΕΛΩΝ ΗΛΙΟΣ
1555 = ΑΝΘΡΩΠΟΝΕΚΡΟΣ
1555 = ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΘΗΚΗ
1555 = ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΑΓΓΕΛΩΝ
1555 = ΑΝΤΑΥΓΩ (αντανακλώ φως, φεγγοβολώ)
1555 = ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
1555 = ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΕΣ ΦΟΒΙΕΣ
1555 = ΕΛΛΟΧΕΥΣΕΙΣ (ενέδρες)
1555 = ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΔΑΙ 
1555 = ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΙ
1555 = ΕΜΠΝΕΥΣΙΣ ΕΣΤΙΝ
1555 = ΕΝΑΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
1555 = ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΩ
1555 = ΕΥΠΙΘΑΝΩΣ
1555 = Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ
1555 = Η ΗΜΕΡΑ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ
1555 = Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΘΕΟΥ
1555 = ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΘΩΝ
1555 = ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΙΩΝ
1555 = ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΝ
1555 = ΚΥΚΛΩΠΕΣ
1555 = ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
1555 = ΝΑΥΣ ΑΡΓΩ
1555 = Ο ΛΑΜΠΡΟΚΕΡΑΥΝΟΣ ΗΛΙΟΣ
1555 = Ο ΛΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
1555 = Ο ΦΑΥΛΟΣ ΘΕΟΣ
1555 = ΟΙ ΣΤΕΝΕΣ ΠΥΛΕΣ
1555 = ΠΕΜΨΟΥΣΙΝ
1555 = ΠΕΠΤΟΚΩΣ
1555 = ΠΥΡΩΜΕΝΟΙ
1555 = ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
1555 = ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΣ
1555 = ΣΦΕΩΝ
1555 = ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ
1555 = ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ
1555 = ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΡΑΤΟΣ
1555 = ΥΔΑΤΩΝ
1555 = ΥΠΕΡΟΥΡΑΝΙΟΝ ΠΕΔΙΟΝ
1555 = ΦΩΝΕΣ
1555 = ΩΣΠΕΡ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ

3368 = ΚΥΚΛΩΨ ΠΟΛΥΦΗΜΟΣ
3368 = Ο ΦΕΡΩΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
3368 = ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΟΙΤΩ ΝΑ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
3368 = ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΕΝΕΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 

4807 = Η ΘΕΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4807 = ΘΑ ΧΡΙΣΘΗ ΜΕ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΤΟΥ
4807 = ΠΛΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4807 = ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4807 = ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
4807 = ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΝ ΣΠΕΡΜΑ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΕΓΚΕΚΑΥΜΕΝΟΣ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΕΘΕΑΣΑΜΕΘΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑΝ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΠΕΡΜΑ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΙΟΙ ΛΙΘΟΙ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ Η ΕΝΕΡΓΟΣ ΡΗΞΙΣ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΟΠΤΙΚΟΝ ΠΕΔΙΟΝ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΣΗΜΑΝΤΡΟΝ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΣΦΡΑΓΙΔΑ
4807 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΤΟ ΙΟΝ ΛΙΘΟΣ

4808 = ΑΝΑΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ  4808 = ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4808 = ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
4808 = Ο ΑΠΕΙΡΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ
4808 = Ο ΓΕΝΕΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΞ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

4808 = Ο ΕΝΣΠΕΡΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ 
4808 = ΠΕΤΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ 
4808 = ΤΟ ΔΕΥΜΑ (βρέξιμο) ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ 
4808 = ΤΟ ΜΕΓΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ 
4808 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΑΠΟΦΡΑΞΗ
4808 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΑΣΤΡΟΝ ΒΗΘΛΕΕΜ
4808 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΞΥΠΝΑ
4808 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ Η ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ
4808 = ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΟΣ ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ


        Εδώ οι λέξεις σε κίτρινο φόντο αφορούν την δημιουργία του ανθρώπου κατά 
την γονιμοποίηση της ηφαιστειακής πέτρας που έγινε στο ίδιο μέρος, όπως θα εξηγήσουμε αργότερα.   
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΕΞΟΜΑΙ (αύξάνομαι, μεγαλώνω,δοξάζω)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΙΝΕΟΜΑΙ (επαινώ) 
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΛΛΟΔΑΜΙΑ (αποδημία)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΔΙΑΝΕΙΜΕΙ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΝΔΡΑΓΑΘΙΗ (ανδραγαθία)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΠΕΟΙΚΑ (δεν μοιάζω)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΒΑΡΔΟΙ (ποιηταί ραψωδοί)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΑΡΓΑΛΗΜΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΓΝΟΜΑΙ 
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΟΡΓΙΑ (ευκινησία)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΔΗΝΕΟΝ (τέχνασμα, πανουργία)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟ
3368 ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΔΡΑΚΑΙΝΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΚΠΛΗΓΜΑ (ξάφνιασμα, τρόμαγμα)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΚΡΑΞΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΠΑΡΆ (κατάρα)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΖΗΛΙΑΡΙΚΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΖΟΡΙ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΗΛΙΘΙΟΝ
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΘΟΡΗ (σπορά, σπέρμα, γονή)
3368 = ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΚΟΕΞΙΑ
3368 = Η ΔΥΝΑΜΙΣ Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ
3368 = Η ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
3368 = Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΚΥΡΙΟΥ
3368 Η ΝΙΚΗ Η ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΩΝ
3368 = Η ΦΥΣΙΣ Η ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ
3368 = ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΥ
3368 = Ο ΙΕΡΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
3368 = Ο ΣΩΤΗΡ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
        Βλέπε και στην ανάρτηση <Η ΕΜΨΥΧΟΣ ΣΑΡΚΩΣΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ>


Έπεσαν Θηλυκές Μαύρες Πέτρες 



Η αρχαία πόλη
        Συνεχίζεται ...

                                                                                                                    Άγνωστος Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου